Si bëhet kthimi i produktit?
Në fillim na kontaktoni për kthimin që doni të bëni. Kontaktin mund ta bëni me telefon, facebook, email.
Cel: +355 69 218 2143 /Whatsapp
Email: info@gama.al
Ne kete rast duhet derguar nje video e produktit nese eshte siç ju ka ardhur nga ne.
Dërgimin e produktit mund ta bëni vetë fizikisht tek pikat magazina jone e shperndarjes, ose mund ta nisni me postë tek adresa jonë.
Adresa jonë: GAMA V Rr Muhamed Deliu, Pallati nr.1, Garazhi G10 (Magazine), Lagja Fresku, Linze, Tirane, Albania, 1001 Albania
Ne jemi gjithashtu të gatshëm të informojmë postën që të vijë ta marë produktin tek ju, në të tilla raste ju do keni mundësi të paguani çmimet preferenciale që ne kemi për dërgimin e produktit. Brenda Tiranës kosto e dërgesës është 200 Lekë, në qytetet e tjera të Shqipërisë kosto është 300 Lekë dhe në Kosovë kosto është 4 Euro.
Si mund të përdorni vlerën monetare sërish?
Sapo produkti hyn në zyrat tona në Tiranë, bëhet verifikimi i tij brenda 24 orëve.
Nëse produkti përmbush kushtet e kthimit, ne ju kontaktojmë nëpërmjet emailit ose telefonit për rimbursimin e vlerës së produktit.
Ju keni të drejtë gjithashtu ta zëvëndësoni produktin e kthyer me një produkt tjetër nëse ju dëshironi.
Në qoftë se produktet na dërgohen të përdorur, të dëmtuar, të larë ne nuk do e pranojmë, produkti do dërgohet sërish tek ju dhe nuk mund të procedojmë me rimbursimin.
Produktet që doni të ktheni duhet të jenë në kutinë origjinale,me paketimin dhe ambalazhimin e tij, të mos jetë përdorur apo dëmtuar gjatë provës dhe tё shoqërohet me të gjithë aksesorët, udhëzimet e përdorimit dhe faturën e blerjes.
Cilat janë kushtet e kthimit të produktit?
Ju mund ta ktheni produktin për çfarëdolloj arsyeje tek ne mjafton të ktheni produktin sipas kushteve të mëposhtme. Këto kushte nevojiten sepse produkti duhet të jetë në gjendje të shitet sërish dhe furnitorët tanë e kanë të pamundur ta tregëtojnë në rast të kundërt.
· Produkti nuk duhet të jetë i dëmtuar.
· Produkti nuk duhet të ketë shenja përdorimi.
· Amballazhi i produktit duhet të jetë i rregullt dhe me të gjithë aksesorët e tij.
· Produktet me pulla sigurie në paketim duhet ta kenë të padëmtuar pullën e sigurisë. Pra nuk duhet të jetë i hapur.
· Produkti duhet të ketë faturën e blerjes së tij.
Raste të veçanta apo produkte të dëmtuara.
Perpara se te procedojme per kthimin/nderrimin e produktit ju duhet fillimisht te na kontaktoni ne +355 69 218 2143 duke na nisur nje video te produktit/artikullit qe ju ka ardhur i demtuar ose nuk funksionon sic duhet.
Verifikimi behet ne kohe reale dhe nese konstatojme nje defekt ose demtim gjate transportit.
Procedojme si me poshte.
Në rastet kur produkti nuk funksionon siç duhet ju mund ta ktheni produktin ose ta zevendesoni vleren e atij produkti si diference per çdo produkt qe ne shesim.
Ne kete rast te gjitha kostot e dergeses/kthimit/nderrimit i paguan kompania.
E drejta e konsumatorit të heq dorë:
Në të gjitha rastet, është përgjegjësia e blerësit t’i kthejë mallrat tek ne ose t’i dorëzojë ato tek dikush të cilin ne e kemi autorizuar t’i marrë.
Ju duhet t’i ktheni mallrat në adresën e përcaktuar.
Nëse ne nuk keni dhënë ndonjë adresë ju mund t’i ktheni ato në çdo adresë që ne kemi përcaktuar për përdorim nga konsumatorët për të na kontaktuar.
Ju nuk duhet të vononi kthimin e mallrave dhe duhet t’i dërgoni ato mbrapsht brenda 48 oreve nga dita kur na informoni për vendimin e anullimit.
Nëse kthimi bëhet me postë ose korrier tarifa e kthimit paguhet nga ju. Nëse i sillni në dyqanet tona fizike nuk paguani asgjë.
Pasi ne biem dakort me ju për pagesën e transportit gjatë kthimit të produktit procedohet me kthimin.