Cfarë është GaranciaGAMA?
GaranciaGAMA është shërbim shtesë që ne e ofrojmë si zgjidhje të shpejtë nëse produkti ka defekt nga fabrika (nuk vlen për dëmtime fizike), brenda periudhës 1 vjeçare të garancionit. Ky shërbim nuk është i obligueshëm, por përparesia e tij është që problemi zgjidhet për 1-2 ditë, ndërsa nëse nuk paguani GaranciaGAMA, ju bie të prisni kohen nga momenti qe vjen korrieri te mari produktin e demtuar deri ne momentin qe vjen për servisim ne ambjentet tona (sipas procesit standard).
*Defektet përfshijnë vetëm ato fabrike dhe jo dëmet fizike që mund të i shkaktohen produktit.
A mund ta marr GaranciaGAMA pas përfundimit të blerjes?
GaranciaGAMA mund të zgjedhet vetëm në hapin shtimit te produktit ne shporte gjatë procesit të blerjes.
A vlen GaranciaGAMA edhe për produktin e ri që e marr pas kthimit të produktit me defekt?
GaranciaGAMA vlen vetëm për një produkt specifik dhe mbaron me zgjidhjen e problemit për atë produkt. Caktimi i GaranciaGAMA për produktin e ri është opsional.
A mund të rimbursohem për vlerën e GaranciaGAMA nëse gjatë vitit të garancionit nuk kam pasur nevojë për të?
Jo, nëse GaranciaGAMA nuk përdoret gjatë periudhës një vjeçare të garancionit, nuk mund të rimburosohet.