Cfarë është GaranciaGAMA?
GaranciaGAMA është shërbim shtesë që ne e ofrojmë si zgjidhje të shpejtë nëse produkti ka defekt nga fabrika (nuk vlen për dëmtime fizike), brenda periudhës 1 vjeçare të garancionit. Ky shërbim nuk është i obligueshëm, por përparesia e tij është që problemi zgjidhet për 1-2 ditë, ndërsa nëse nuk paguani GaranciaGAMA, ju bie të prisni kohen nga momenti qe vjen korrieri te mari produktin e demtuar deri ne momentin qe vjen për servisim ne ambjentet tona (sipas procesit standard).
*Defektet përfshijnë vetëm ato fabrike dhe jo dëmet fizike që mund të i shkaktohen produktit.
A mund ta marr GaranciaGAMA pas përfundimit të blerjes?
GaranciaGAMA mund të zgjedhet vetëm në hapin shtimit te produktit ne shporte gjatë procesit të blerjes.
A vlen GaranciaGAMA edhe për produktin e ri që e marr pas kthimit të produktit me defekt?
GaranciaGAMA vlen vetëm për një produkt specifik dhe mbaron me zgjidhjen e problemit për atë produkt. Caktimi i GaranciaGAMA për produktin e ri është opsional.
A mund të rimbursohem për vlerën e GaranciaGAMA nëse gjatë vitit të garancionit nuk kam pasur nevojë për të?
Jo, nëse GaranciaGAMA nuk përdoret gjatë periudhës një vjeçare të garancionit, nuk mund të rimburosohet.
Si mund te shtoj garancine ne produktin qe dua te porosis?
Lokalizoni butonin shto ne shporte, siper tij eshte nje opsion i cili klikohet dhe keni 2 opsione.
Opsioni 1: Granaci Falas 2 Ditore (e cila sherben ne momentin qe juve ju vjen produkti konstatoni qe eshte i demtuar ose nuk funksionon sic duhet, GAMA ju ben zevendesim te produktit pa kosto)
Opsioni 2: Garanci me 10% te vleres per 1 vit (nese klikohet ky opsion do te shtohet 10% e vleres se produktit ne shporten tuaj)
Si mund te kontaktoj ne rast demtimi?
Mundet te kontaktoni direkt nepermjet kontaktit te uebit:Kontakto Ketu
Nepermjet whatsapp ne numrin:+355 69 218 2143
Nepermjet rrjeteve sociale: https://www.instagram.com/gamaprofessional